Hogyan tudok rendelni az oldalon?
A megfelelő alkatrész kiválasztva a kosárba feliratra kattints, majd ha mást is szeretnél akkor válaszd a tovább vásárolok lehetőséget, ha pedig a kosárba tettél mindent amire szükséged van akkor pedig a Kosár és Pénztár feliratot kell nyomni.
A tovább a pénztárhoz gombot megnyomva meg tudod adni, hogy milyen számlázási és szállítási adatokkal, milyen szállítási és fizetési móddal kéred a megrendelésed.
Ki szállítja ki az alkatrészt?
Alkatrészeinket az MPL, a GLS és a 24H futárszolgálat szállítja házhoz. Mindegyik szállító cég 1-2 munkanap alatt szállítja ki a csomagokat.
Van az alkatrészekre garancia?
Természetesen, minden alkatrészünkre beépítési garancia vonatkozik. Amennyiben az alkatrész hibás akkor visszafizetjük az árát.
Kérlek, hogy minden esetben ellenőrizd, hogy pontosan a te autódba való-e az adott alkatrész, főként ha gyári cikkszámos darabról van szó, ebben az esetben okvetlenül ellenőrizd a számot. Gyári szám összeegyeztetés esetén nem kizárt, hogy másik típushoz hozza az alkatrészt ettől függetlenül, ha a szám azonos akkor a legnagyobb valószínűséggel megfelelő lesz a te autódba is.
Ki vannak próbálva az alkatrészek?
Minden alkatrészt próba illetve tesztelés után teszünk polcra, de sajnos a legnagyobb odafigyelés mellett is adódhatnak problémák, amennyiben ezt a csomagolás közben esetleg észleljük akkor azt jelezzük telefonon.
A képen látható alkatrészt küldik?
Minden esetben a termék adatlapon szereplő konkrét alkatrészt küldjük; azaz azt amit a fényképen látsz.
Hova tudom visszaküldeni az alkatrészt?
Mindig a számla bal alsó sarkán szereplő címre küld vissza az alkatrészt, amennyiben ez a kollégákkal egyeztetve van.