Vásárlási információk

 

                                                       AUTÓBONTÓ WEBSHOP

 

Vevőszolgálat: +36304855120

 

Webshopunkban bontott autóalkatrészek között kereshet, az alábbiakban több témakörben is további információt kaphat.

 

Kérem kattintson az alábbi témakörökre, hogy további információt kapjon

 

Rendelés menete
Vásárlás regisztrációval vagy regisztráció nélkül
Szállítás feltételek
Csomag személyes átvétele: telephelyeink címek térképpel

Garanciális feltételek

 

 


 

Rendelés menete

 

A vásárlás lépései:

- a megrendelni kívánt termék kosárba helyezése,

- szállítási, átvételi mód kiválasztása,

- szállítási és számlázási adatok megadása,

- megrendelés ellenőrzése,

- Általános Szerződési Feltételek elfogadása,

- megrendelés végleges elküldése.

 

Rendelés menete bővebben:

A rendelni kívánt alkatrész(ek) kiválasztása után kattintson a kosár ikonra ⇒; így a kiválasztott termék a kosárba kerül, ezek után folytathatja a keresést vagy gomb segítségével változtathatja a kosár tartalmát, például ha mégsem kell az alkatrész pipálja ki a megfelelő sorba az eltávolít jelölőnégyzetet és kattintson a kosár frissítése gombra, vagy ha több alkatrészre van szükség akkor javítsa ki a darabszámot a kívánt mennyiségre és szintén kattintson a kosár frissítése gombra.

Majd elküldheti megrendelését gombra kattintva. Ekkor a rendszer megkérdezi, hogy új vagy regisztrált vásárló vagyok, ha regisztrált vásárló kérem jelentkezzen be, ha Új vásárló akkor rendelhet regisztrációval és regisztráció nélkül.

Ha regisztrálni kíván jelölje be a regisztráció részt, majd az űrlap kitöltésével regisztrált felhasználóvá válik. Bővebben a regisztráció részleteinél.

 

 

 

 Ezt követően a szállítási információkat tudja megadni. Házhozszállítással kéri a csomagot vagy személyesen szeretné átvenni telephelyeink valamelyikén.

Amennyiben házhozszállítással kéri kérem töltse ki az űrlap adatait annak megfelelően ahol a csomagot át tudja venni. Kérem vegye figyelembe, hogy házhozszállítás esetén plusz szállítási költséget számolunk fel az alkatrész súlyától függően.

Személyes átvétel esetén természetesen további költség nincsen.

 

Ezt követően szállítási formától függetlenül meg kell adni a számlázási nevet, címet és a kapcsolatfelvétel és értesítések küldése miatt az e-mail címet és telefonszámot. 

Amennyiben megegyezik a szállítási és a számlázási cím kérem jelölje be a "Számlázási cím megegyezik Szállítási címmel." jelölőnégyzetet. Ekkor automatikusan kitöltődnek a megfelelő sorok.

 

 

Az áttekintés részben ellenőrizheti a megrendelése minden adatát, amennyiben módosítani kíván bármely adaton ennél a lépésnél még van rá lehetőség a visszalépésre.

Amennyiben mindent rendben talál úgy a megrendelem gombra kattintva elküldheti megrendelését, amely befogadásáról és állapotáról visszaigazoló e-mail-t küldünk a megadott e-mail címre. (Kérem ellenőrizze e-mail fiókjában a Spam/Kéretlen levelek mappát is, mivel tesztjeink során sok esetben sajnos ebbe a mappába kerültek a visszaigazoló üzenetek, főként a Gmail-es e-mail címek esetén.) További kérdés esetén a kollégáink telefonon veszik fel Önnel a kapcsolatot.

 

 

Regisztráció

 

 

A vásárlás regisztrációhoz nem kötött, de a Vevő az első vásárlás előtt regisztrálhatja magát a webáruházban, azaz a webáruházunkban lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül való rendelésre.

A regisztrációhoz szükséges adatokat teljeskörűen ki kell tölteni. A webáruház kínálatának megtekintése és a vásárlói kosár megtöltése szintén nem kötött regisztrációhoz. Regisztrációt követően a rendszer a megadott elektronikus levélcímre egy visszaigazoló levelet küld. Az ebben található linkre kattintva aktiválható a regisztráció. A regisztrációban szereplő adatok később - bejelentkezés után – módosíthatók.

Amennyiben regisztrál webáruházunkban megrendeléseit nyilvántartjuk, ott nyomon lehet követni a megrendelés állapotát.

 

A webáruház regisztrált felhasználó vásárlás előtt felhasználó neve és jelszava megadásával jelentkezhet be a webáruházba. Ha a felhasználó elfelejtette a jelszavát, a regisztrációhoz használt elektronikus levélcím megadásával a rendszer automatikusan elküldi jelszavát erre az elektronikus levélcímre.

 

 

Szállítás menete

 

A megrendelt alkatrészeket átveheti személyesen telephelyeinken, vagy kérheti házhozszállítással utánvéttel.

Amennyiben a csomagot házhozszállítással kéri, úgy rövid 1-2 munkanapos határidővel kézhez veheti a csomagot, amről e-mailben értesül.

 

Szállítási díjak:

 

Csomagjainkat a Royal Sprint futárszolgálat szállítja házhoz. A csomag állapotáról a futárszolgálat honlapján és telefonos ügyfélszolgálatukon lehet érdeklődni a fuvarlevélszámmal.

A szállítási díj a csomag súlyától függ, ami a következőek szerint alakul:

 

kg-tól kg-ig   Szállítási költség (bruttó)
0 kg - 20 kg          1.800 Ft
21 kg - 30 kg          2.300 Ft
31 kg - 50 kg         érdeklődjön
51 kg -          érdeklődjön

Terjedelmes árúnál érdeklődjön kollégánknál a szállítási költségről.

Lehetőség van a csomagot külföldi szállítással is kérni, de ez esetben csak és kizárólag előre utalással, vagy készpénzes fizetéssel.

 

Országok ahova a szállítást lehet kérni:

 

Ausztria
Németország

Csehország

Szlovákia

Szlovénia
Románia
Benelux

Olaszország

Dánia
Franciaország
Anglia
EU további országai

 

Csomag személyes átvételi lehetőségei

 

Telephelyeink ahol a csomagot személyesen is átveheti:

 

Siófok

Siójut Nagyberki
Papfődi u 11. Kossuth u. 16  Fő u 1.
Térkép Térkép Térkép

 

 

 

 

 

 


8600, Siófok, Papfődi u. 11.


Nagyobb térképre váltás

 


 

7255, Nagyberki Fő u. 1.

 


Nagyobb térképre váltás

 


 

8652, Siójut Kossuth u. 16.

 

 

 

Beépítési garancia

 

Minden alkatrész beépítési garanciával

Az általunk forgalmazott alkatrészekre beépítési garanciát vállalunk. Az eladott termékek jelölve vannak, és kipróbálva adjuk át. Ám előfordulhatnak olyan esetek, amikor előre nem látható hibák merülnek fel. Előforduló hiba esetén a termékeket kicseréljük, vagy az árát levásárolhatják. A beszerelésből adódó munkadíjat nem áll módunkban megtéríteni. Azonban vegyük figyelembe, hogy a bontott alkatrészeknek az ára még mindig csak töredéke az újénak.

 

 

 

Egy kis érdekesség

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében távollévők között kötött szerződének minősül az olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak (távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz).

Fontos tudnia, hogy webáruházunkban az új alkatrészek mellett, használt, bontott, általunk további felhasználásra alkalmasnak minősített alkatrészt is vásárolhat.


 

A fenti rendelet értelmében Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a számlán szereplő címre. Ebből a célból felhasználhatja Az alábbi elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt )


 

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az általunk forgalmazott alkatrészekre beépítési garanciát vállalunk. Az eladott termékek jelölve vannak, és kipróbálva adjuk át. Ám előfordulhatnak olyan esetek, amikor előre nem látható hibák merülnek fel. Előforduló hiba esetén a terméke(ke)t kicseréljük, az árát levásárolhatja illetve visszafizetjük. A beszerelésből adódó munkadíjat nem áll módunkban megtéríteni. Azonban vegyük figyelembe, hogy a bontott alkatrészeknek az ára még mindig csak töredéke az újénak.

A cégünk által forgalmazott alkatrészek rendeltetésszerű használatba vételéhez szakműhely általi beszerelés szükséges, az esetleges panaszok, garanciális problémák kezeléséhez szükség van a szakszerű beszerelésről készült munkalap, számla másolatára! Ezek hiányában nem áll módunkban a felmerülő problémának megfelelő ügymenet elindítása!

Autóalkatrészek esetén győződjön meg, hogy a rendelt alkatrész az Ön autójába megfelelő, mert a beszerelt alkatrész újként eladhatatlanná válik, visszavételére nincsen módunk, kivételt képez ez alól a garanciális meghibásodás. (lásd jótállás). Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A visszaszállítás költsége minden esetben a megrendelőt terheli.

Fontos tudnia:

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés alapján a vállalkozás jótállásra köteles.

 Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A vállalkozás köteles a határidőben bejelentett és jogosnak ítélt jótállási igény alapján a hibás terméket kijavítani vagy annak szerződés szerinti árát visszatéríteni.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.


 

Panasz kezelés:

Amennyiben - legnagyobb sajnálatunkra – vállalkozásunk által nyújtott szolgáltatással elégedetlen, abban az esetben panaszával a számlán szereplő vállalkozást kell megkeresnie.

A panasz benyújtása történhet személyesen, telefonon, postai úton vagy elektronikus levelezés formájában.

A személyesen előadott panaszt megpróbáljuk azonnal orvosolni, de ha ez nem lehetséges, vagy a panaszt egyéb úton adta be akkor arról a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény előírásait alkalmazzuk, és arról jegyzőkönyvet veszünk fel. A jegyzőkönyv felvétele után legkésőbb 30 napon belül írásban értesítjük a kivizsgálás eredményéről.

Amennyiben válaszunkat nem fogadja el, abban az esetben jogában ál lakóhelye szerinti megyei Ipar Kamara mellett működő békéltető testülethez fordulni.

A békéltető testületek pontos elérhetőségei az alábbi linkre kattintva megtekinthetőek.

http://www.nfh.hu/node/8579

 

Siófoki telepünkön időjárás állomás működik

 

AutobontoWebshop.hu üzemeltetője:

Euroautó Hungary Kft.
adószám: 12779376-2-14
Telefon: +36-70/63-33-890